خدمات زندانبانی در زندان‌های زنجان ارزشمند و قابل تقدیر است

حجت الاسلام والمسلمین باقری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون قضائی مجلس با همراهی مدیر کل زنداهای زنجان از زندان مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین باقری با حضور در محفل انس با قرآن زندانیان زندان مرکزی و اندرزگاه نسوان ضمن تقدیر از برنامه های ارزشمند فرهنگی و تربیتی زندان های استان گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مغتنم برای رسیدگی به مشکلات همنوعان است.

باقری افزود: حبس فرصت بسیار مناسب برای خودسازی و توبه نزد پروردگار است و این ایام مبارک ماه رمضان قطعاً زمان مناسبی برای بازگشت انسان به ضمیر پاک اوست.

خدمات زندانبانی در زندان‌های زنجان ارزشمند و قابل تقدیر است

عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار نمود :در طول مدت خدمت به عنوان نماینده مردم محترم زنجان و طارم به صورت مستمر در زندان های زنجان حاضر شده‌ام که بحمدا.. با تلاش های شبانه روزی مدیریت و مجموعه کارکنان زندان های استان، اقدامات بسیار ارزشمند و ماندگار در اصلاح تربیت مجرمین و بازگشت آبرومند آن این افراد به جامعه صورت گرفته است.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین بنیادی مدیرکل زندان های زنجان ضمن قدردانی از حضور پر خیر و برکت نماینده محترم مردم زنجان و طارم در جمع زندانیان زندان های استان و تبریک فرارسیدن ۱۲ فروردین ماه سالروز پیروزی و تثبیت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران،گزارش کاملی از برنامه‌های فرهنگی و تربیتی به ویژه در ایام مبارک ماه رمضان، توسعه برنامه های اشتغال و حرفه آموزی ،اجرای منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در عفو معیاری زندانیان استان و نحوه تعامل نزدیک زندان های استان با دستگاه قضایی با هدف پیشبرد برنامه های قضایی کشور را ارائه نمودند.

خدمات زندانبانی در زندان‌های زنجان ارزشمند و قابل تقدیر است

لازم به توضیح است در ادامه این بازدید حجت الاسلام و المسلمین باقری از کارگاه جدید قالی بافی اردوگاه آموزی و کاردرمانی زنجان با ظرفیت ۶۰۰ نفر اشتغال بازدید و آمادگی خود را در پیشبرد برنامه های اصلاحی و تربیتی به ویژه توسعه اشتغال زندانیان در سال مهار تورم و رشد تولید اعلام نمودند.
در پایان این بازدید نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با حضور در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی زنجان با زندانیان این مرکز به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو نموده و در خصوص پیگیری مشکلات قضایی برخی از این زندانیان قول مساعد دادند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha